Consultanta online
Transport gratuit

Cum cumpar


COMANDA TELEFONICA


Sunati la oricare din numerele de telefon de mai jos si unul din consutantii nostri va presua comanda
Romtelecom: 0262.220.550,
Orange: 0754.541.940,
Vodafone: 0733.015.881.

COMANDA PE SITE

Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse deoarece:
• Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
• Ora la care lansati comanda este certa si ne va permite sa ne respectam promisiunea de a va raspunde la comanda in maxim 48 ore;
• Aveti acces permanent la stadiul comenzii si la comentariile pe care consultantii nostii de vanzari le adauga acestei comenzi.

Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse. Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina unde este prezentat continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara, fie sa trimiteti comanda folosind butonul "Trimite comanda".

MODALITATI DE PLATA

• Plata cu numerar la sediul nostru;
• Plata prin ordin de plata in contul nostru;
• Plata ramburs la ridicarea coletului de la curier
• Plata cu numerar prin depunere in contul nostru bancar (la livrarile in alte localitati economisiti astfel taxa de ramburs)
Pentru plata prin ordin de plata sau depunere de numerar in cont aveti nevoie de urmatoarele date:

Nume firma: SC AUTO FRONTAL SRL
CUI: RO28345050
Nr. Registrul Comertului: J24/378/2011,
Cont: RZBR RO98 RZBR 0000 0600 1345 6215,
Banca: Raiffeisen Bank

DOCUMENTE (facturi, chitante, garantii)

Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.

STOCURI

Stocurile produselor se actualizeaza pe site la intervale cuprinse intre 10 si 60 de minute, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel, nu putem garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternativa echivalenta sau superioara la un cost similar. In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor companiei AUTO FRONTAL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de firma de la acest client.

GARANTIE

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de catre producatori. Sunt avizate RAR si de orice alta institutie abilitata pentru a fi comercializare in Romania.

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului. Deasemenea, ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 10 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.

 

 

Despre noi
Despre noi

Comercializam si montam toata gama de portbagaje auto, cutii portbagaj, suporturi biciclete, schiuri si snowboard, echipamente nautice si incarcaturi speciale.

Web design by Silkweb
Logo copyright © 2012. Toate drepturile rezervate